Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

To i ja się pochwalę na ogóle :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • To i ja się pochwalę na ogóle :)

    Jak przeładowuje to w AGRrze może być uszkodzony zawór upustowy w turbinie, ale przyczyną może byc tez uszkodzony zaworek do sterowania ciśnieniem ładowania, (chyba ma oznaczenie N75) albo mieszek przy turbinie, który otwiera zawór upustowy. U mnie po wymianie niedomykającego sie EGRu zaczeły wyskakiwać notlaufy ze wzgledu na przeładowanie, po wymianie zaworka N75 wszystko wróciło do normy, znaczy okazało się, że jeszcze przepływka, którą tez wszechobecny syf zalepił i teraz bangla.

    Ponieważ zaworek kosztuje coś koło 100 to warto sprawdzić, zanim sie wyłoży kasiorę na turbinę.

  • #2
    To i ja się pochwalę na ogóle

    To i ja się swoją pochwalę, a co... :wink:
    Wydech jest już zrobiony, zdjęcia jutro dołącze.
    Jak Wam się podoba?
    Załączone pliki
    Powered by DynoSoft
    286 KM i 549 Nm
    www.leonclub.pl

    Komentarz


    • #3
      dlaczego ona jest na francuskich blachach?

      Komentarz


      • #4
        Szczerze? Odśnieżacz , robiłeś ją na WRC tak?
        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

        Jest O1 1.6 BFQ

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Ziomal
          Szczerze? Odśnieżacz , robiłeś ją na WRC tak?
          Dokładnie pług śnieżny na zimę jak znalazł. Chyba troszkie za niska na polskie (dziurawe) drogi i ten kolor nie pasuje biały jest mało tuningowym kolorem

          Wydech masz zroboiny? a jaki tam masz motor?? i jaka moc???
          152 KM/342,8 Nm
          ARL, FMIC, dostroił
          Masters Tuning

          Komentarz


          • #6
            Jak na francuskich blachach to znak , że będzie nowa część filmu - TAXI 4 .

            A można poprawić fotki ,bo na tych "avatarach" nie wiele widać ?

            Komentarz


            • #7
              Tak, to auto wygladalo po sprowadzeniu, wydaje mi sie ze w albumie widzialem kiedys jakies inne fotki tego auta :idea:
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Po pierwsze auto było na holenderskich blachach, nie jest za niskie, bo nie obniżałem i jest OK. Właśnie jeśli chodzi o styl WRC to kolor biały jest najlepszy wg mnie. A to że jestem wielkim pasjonatem tego sportu motorowego wpłynęło na styl auta. Wydech zmieniłem cały końcowy na przelot. A po zimie szykuje się na poważny wzrost mocy.
                Powered by DynoSoft
                286 KM i 549 Nm
                www.leonclub.pl

                Komentarz


                • #9
                  Staszek20vt a możesz uchylić rąbka tajemnicy ile wyniesie ten poważny wzrost mocy ? 8)
                  Ja też mam białą oktaśkę :diabelski_usmiech , ale uważam ten kolor za wybitnie neutralny (można powiedzieć, że jest to ulubiony kolor taksóweczek :szeroki_usmiech i szaf firmowych). O sportowych zapędach tego koloru niestety nie słyszałem..... 8)
                  pozdrawiam
                  aczkolwiek...
                  NajtFukinPatrol North-West
                  Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
                  WhitePride :smokedevil

                  6,92 s do setki by DGW

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez sebo
                    ten kolor nie pasuje biały jest mało tuningowym kolorem
                    Eee tam!
                    Akurat bialy jest chyba najfajniejszym mozliwym kolorem do stylu WuRCowego.
                    TDI 205PS

                    Komentarz


                    • #11
                      do WRC tak ale nie na codzien do tuningowania
                      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                      Jest O1 1.6 BFQ

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Ziomal
                        do WRC tak ale nie na codzien do tuningowania
                        Nie rozumiem - kolor jak kazdy inny.
                        TDI 205PS

                        Komentarz


                        • #13
                          ale nie na codzien do tuningowania
                          to jaki proponujesz??
                          lepszy biały niz czarny
                          -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                          Komentarz


                          • #14
                            akurat tutaj bialy basuje idealnie tak samo jak do Lancerow EVO od poczatku do wersji EVO VI

                            P.S. jeszcze tylko maske od wersji WRC i wlot na dach(taki jak w WRC) by sie przydal jakbym nie mial Combi, to tez bym robil na WRC. Uwazam, ze Octa WRC to jedno z najladniejszych autek rajdowych

                            ...tylko, zeby osiagi szly w parze z wygladem :wink:

                            Komentarz


                            • #15
                              Ok, jest zderzak przod i tyl, ale albo zle widac na zdjeciach (przydalaby sie fotka bokiem) albo faktycznie nie ma progow dodatkowych, i teraz to tak dziwnie wyglada, bo linia dolna karoserii jest z przodu wyprowadzona dosc nisko. Znaczy sie nisko konczy sie przy kole, natomiast za kolem jest straszny skok do gory i pozniej za tylnim kolem znowu do dolu. IMHO nie elegancko to wyglada i przydaloby sie dopasowanie jeszcze progow.

                              A ogolnie mnie sie podoba, biale WRC, a co.
                              Ja tu tylko sprzątam...

                              Komentarz


                              • #16
                                dla mnie to taki przaśny :lol: tjunik...taki małkiniaedyszyn...bez urazy...kazdy ma swój gust......i nieprawda ze biały sie nie nadaje do tuninigu......dobrze dobrane duże felgi.....do tego leciutko przydymione szyby i jest super......

                                Komentarz


                                • #17
                                  Re: To i ja się pochwalę na ogóle

                                  Zamieszczone przez Staszek20vt
                                  To i ja się swoją pochwalę, a co... :wink:
                                  Wydech jest już zrobiony, zdjęcia jutro dołącze.
                                  Jak Wam się podoba?
                                  Hmmm. Zajrzałem do albumu, bo na takich małych fotach nic nie widać. I powiem tak. Mi się podoba.

                                  Na plus:
                                  - najlepszy z możliwych kolorów do tego typu modyfikacji
                                  - rewelacyjne felgi (ale prawda jest taka, że rewelacyjnie wyglądać mogą tylko przy tego typu modyfikacjach + najlepiej białym kolorze). Jeśli to nie tajemnica, to puść mi priv, gdzie i za ile je nabyłeś i jaki to dokładnie model. Dla mnie bomba.
                                  - dobry kierunek tuningu - przy białym, aucie to właściwie najsłuszniejsza droga.

                                  Na minus:
                                  - złe (a nawet fatalne) spasowanie zderzaka przedniego względem lamp i przednich nadkoli - jest to wina zarówno producenta zderzaka, jak również faktu, iż pierwotnie ten wzór był przygotowany do Octy po face liftingu - stąd wygląda to niestety jak rzeźba, ale oczywiście da się poprawić. Prawda jest taka (i to usprawiedliwia w dużym stopniu Staszka), że mam też taki zderzak ori EBA właśnie przystosowany do wersji po face-lifcie i też nie jest on spasowany idealnie - firma mogła się bardziej postarać...
                                  - przy zastosowaniu tego zderzaka właściwym posunięciem (moim zdaniem) było od razu zrobienie face-liftingu. całość byłaby lepiej spasowana i "odświeżona" - przecież były też Octy WRC po face-liftingu
                                  - brak progów
                                  - tylny zderzak troszkę toporny - ale ładniejszy, niż ori. Tu jestem nieco subiektywny, gdyż wczoraj widziałem pod C4 na Targówku Octę z tak wypasionym tylnym zderzakiem, że żałowałem, iż nie mam ze sobą aparatu. Zrzucę foto z telefonu, ale wyszło cienkie (było ciemno). Na pewno tamten zderzak był sporo ładniejszy, niż tu prezentowany, ale z drugiej strony szedł stylistycznie w kierunku junajted stejts tjunik, a nie WRC, więc pewnie by nie pasował...
                                  - najpierw moc, potem wygląd -> czyli od dawien dawna znana zasada, że samochód nie powinien wyglądać na szybszy, niż jest w rzeczywistości... Nie wiem, co tam w tej chwili siedzi pod maską, ale nie spodziewam się nawet dwójki z przodu. A tak naprawdę by zachować pełną poprawność przy tym stylu, liczba KM powinna być trzycyfrowa i mieć trójkę z przodu...


                                  Opisz może bardziej szczegółowo, co to za auto (silnik) i jakie zmiany są wewnątrz kabiny k Gratuluję zapału i jak na razie dobrych wyników k

                                  Pozdrawiam,
                                  Bartek
                                  była mocna Octa, a jest konik
                                  Greckie Delikatesy

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Nabrałem trochę pokory wobec białego koloru. Styl WRC nawet nieźle prezentuje się w wydaniu czeskim (na zdjęciach poniżej prezentują się niestety tylko ich wierne odwzorowania). Charakter napewno mają :diabelski_usmiech
                                    Załączone pliki
                                    aczkolwiek...
                                    NajtFukinPatrol North-West
                                    Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
                                    WhitePride :smokedevil

                                    6,92 s do setki by DGW

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Spoko, wyjaśniam dalej... Jeśli popatrzycie na zdjęcia skody Octavii WRC to zobaczycie, że WRC nie ma też progów i ma zmienione tylko zderzaki i poszerzone nadkola. Mi chodzi o w miarę upodobnienie auta, więc progów nie będzie. Co do przodu to będzie zmienione na nowe, wraz z ksenonami. Moc na razie fabryczne 110KM, ale po zimie będzie turbo ARL, intercooler IVECO, wtryskiwacze większe. Zmiany we wnętrzu na razie kierownica Seat Cupra R, skórzana gałka i nakładki od TT.
                                      Szukam oryginalnego wlotu na dach.
                                      Powered by DynoSoft
                                      286 KM i 549 Nm
                                      www.leonclub.pl

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X